neděle 2. února 2014

SEX S KRÁVOU

Sice už nefunguje tak dobře osoba blízká pro dopravní přestupky spáchané vaším vozem, ale pro tento článek se takový termín hodí. Znáte někoho, komu se to stalo, znají jej vaši známí, ale stala se mu taková věc, kvůli které nemůžete sdělit či napsat jeho/její jméno. Právě proto budu psát o svém kamarádovi Petrovi z Přerova jako o osobě blízké.
 ,,Babu Jagu jsem ještě neměl," řekl jeden chlap ve filmu, jehož název jsem zapomněl.
Možná by taková Jaga byla lepší než bývalá partnerka osoby mně blízké. Když totiž došlo na soulož, ležela na posteli jako fošna. Nohy jí osoba blízká a všem mým čtenářům neznámá musela pomalu násilím roztáhnout, aby se jí po vzoru krále Artuše podařilo dostat ke Grálu ve tvaru kosočtverce.
Proto se sexu s takovou krávou raději vyhněte. Podle vyprávění vím, že nejde o pěkný zážitek, jako například při sexu s volem, který měla jedna osoba blízká, Monika z Přerova, Petrova sestra.
Závěrem jmenuji několik krav jménem, neboť neumí česky a jen těžko z tohoto článku i pomocí google chrome překladače pochopí obsah. Dašlí typickou krávou je Aisling, dcera Liverpoolského podnikatele, kterou jsem poznal ve squatu v Berlíně. Další kráva je moje češtinářka Vejvodová, která mě nechala ve druháku proletět. Té bych se dotkl akorát obuškem. Třetí a poslední kráva je pražská vychovatelka z intru, která chtěla naprášit rodičům, že jsme s Nguyenem přišli v pondělí v jedenáct večer zhulení.
Z představy, že bych s nimi měl mít někdy sex, je mi blivno. A tak zkuste raději sex s krokodýlem nebo s pandou. Věřte mně, že požitek bude lepší.

Žádné komentáře:

Okomentovat